Dijital Pazarlama eğitimi sonrasında bir sertifika verilmektedir.
Dijital Pazarlama eğitimi baştan sona kadar uygulamalı bir şekilde ekran paylaşarak yürütülmektedir.
Dijital Pazarlama eğitimi 6-8 saat online bir eğitim sürecine sahiptir.
Dijital Pazarlama eğitimi, SEO ve Dijital pazarlama uzmanı Halil İbrahim ER tarafından verilmektedir.
Evet, SEO eğitimimiz sonrasında bir sertifika verilmektedir.
SEO eğitimi baştan sona kadar uygulamalı bir şekilde ekran paylaşarak yürütülmektedir.
SEO eğitimi 5-7 saat online bir eğitim sürecine sahiptir.
SEO eğitimi, SEO ve Dijital pazarlama uzmanı Halil İbrahim ER tarafından verilmektedir.
Google analytics eğitimi sonrasında bir sertifika verilmektedir.
Google Analytics eğitimi baştan sona kadar uygulamalı bir şekilde ekran paylaşarak yürütülmektedir. İstenmesi durumunda yetki alınarak, sizlerin Analytics hesabı üzerinden de uygulamalı bir şekilde gidilebilir.
Google Analytics eğitimi 6-8 saat online bir eğitim sürecine sahiptir.
Google analytics eğitimi, SEO ve Dijital pazarlama uzmanı Halil İbrahim ER tarafından verilmektedir.
Google Search Console eğitimi sonrasında bir sertifika verilmektedir.
Google Search Console eğitimi baştan sona kadar uygulamalı bir şekilde ekran paylaşarak yürütülmektedir. İstenmesi durumunda yetki alınarak, sizlerin Search Console hesabı üzerinden de uygulamalı bir şekilde gidilebilir.
Google Search Console eğitimi 6-8 saat online bir eğitim sürecine sahiptir.
Google Search Console eğitimi, SEO ve Dijital pazarlama uzmanı Halil İbrahim ER tarafından verilmektedir.
Google Tag Manager eğitimi sonrasında bir sertifika verilmektedir.
Google Tag Manager eğitimi baştan sona kadar uygulamalı bir şekilde ekran paylaşarak yürütülmektedir. İstenmesi durumunda yetki alınarak, sizlerin Analytics hesabı üzerinden de uygulamalı bir şekilde gidilebilir.
Google Tag Manager eğitimi 8-9 saat online bir eğitim sürecine sahiptir.
Google Tag Manager eğitimi, SEO ve Dijital pazarlama uzmanı Halil İbrahim ER tarafından verilmektedir.
Neden dijital pazarlamaya ihtiyacınız var?
Günümüzde, teknolojinin hızla ilerlemesi ve dijitalleşmenin yaygınlaşmasıyla birlikte, işletmelerin başarılı olabilmek için dijital pazarlama stratejilerine ihtiyacı artmaktadır. Dijital pazarlama, markaların ürün ve hizmetlerini çevrimiçi platformlarda hedef kitlelerine ulaştırma sürecidir ve günümüzün rekabetçi iş dünyasında ayrılmaz bir rol oynamaktadır.